موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
440 بازدید
در سایت شرط بندی و قمار آنلاین توسط

درباره سوال پیش بینی مسابقات فوتبال (پیش بینی فوتبال)،  من فقط چند بازی شرکت کردم بعد خود به خود از حسابم کسر میشود. پلیس فتا به من گفتن شما فقط 2 میلیون تومان شرکت کردید، و بقیه پولها را از کارتت برداشت کردن. خواستم بدونم چقدر طول میکشه تا قاضی پولها را به ما پس بده. بعد آنهایی که پولها به حسابشون رفته در دادگاه احضار میکنند، آخه پولها که به حسابشون رفته همه مال شهرهای دیگه هستند. تو را خدا منو راهنمایی کنید بخدا مادر و برادرم دارن دق میکنند. من وکیل گرفتم وکیل میتونه پولها را برام دربیاره ممنون میشم زودتر جوابمو بدهید. در ضمن امروز گفتن که پرونده تون را به دادستان بردند ، فرق بین دادستان و قاضی چیه

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

با سلام،

همانگونه که در پاسخ به سوالات پیشین شما (پیش بینی فوتبال و پیش بینی مسابقات فوتبال) بیان شد، برای رسیدگی به پرونده های قضائی نمی توان زمان دقیقی بیان کرد و باید روال پرونده طی شود. ضمن اینکه برای اظهار نظر دقیق درخصوص یک پرونده، باید کلیه جزییات پرونده مورد بررسی قرار بگیرد فلذا به وکیل خود اعتماد نموده و جزییات مسئله را از طریق ایشان پیگیری بنمایید .

دادستان طبق قانون محدوده اختیارات و وظایفی دارد و کلیه دادسراها زیر نظر دادستان اداره می شوند. دادیاران و بازپرسان دادسرا بطور مستقیم یا غیرمستقیم زیر نظر دادستان فعالیت می نمایند و وظیفه انجام تحقیقات اولیه و صدور قرار را بر عهده دارند. پرونده پس از صدور قرار مجرمیت از سوی دادسرا، جهت صدور حکم به قضات دادگاه ارجاع داده می شود.

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...