موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
170 بازدید
در خرید و فروش پایان نامه توسط

با درود و وقت بخير خدمت كارشناس محترم

بنده از طريق اينترنت با يك موسسه علمي و پژوهشي كه كار انجام پايان نامه انجام مي دهد آشنا شدم ... به علت مشغله كاري از اين موسسه خواستم كه مشاوره و انجام بخش هايي از پايان نامه ام را انجام دهد ...موضوع پايان نامه من بسيار خاص بود كه تنها با دو كليد وا‍ژه بايد مقاله بيس براي آن پيدا ميشد . ...حساسيت موضوع رو به كارشناس موسسه اعلام كردم ... بنا بر پيگيري هاي ايشون و نعهد كلامي ايشان پشت خط تلفن بنده مجاب شدم كه به ازاي پرداخت مبلغ 750 هزار تومان و امضاي قراردادي كه ايشان ايميل كردن كار رو شروع كنيم ( هنوز قرار داد امضا شده آنها براي من ارسال نشده است ) . بعد از ارسال موضوعات تقريبا بي ربط و عدم تاببد عنوان توسط استادم موضوع را به خانم كارشناس اطلاع دادم و گفتم كه كار شما به نتيجه نرسيده است . لطفا بابت همين مقدار زحمت كه كشيدين مبلغي معقول وو واقعي كاري كه انجام دادين را بردارين و الباقي رو بهم برگردونيد ..... متاسفانه هما كنون چند روز كه تماس ميگيرم ..نه جواب ميدهند و نه پاسخ پيام هاي من را ميدهند .لطفا راهننمايي فرماييد من آيا ميتونم اقدام حقوقي كنم ؟ يا چطور لنها را مجاب كنم كه حداقل توافق كنيم و من هم به پولم برسم. با تشكر فرحزادي

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

سلام

خرید و فروش پایان نامه توسط موسسات پایان نامه نویسی جرم بوده و قابل تعقیب کیفری است.  بعلاوه اینکه شخص شما نیز مجاز به استفاده از محتوای تولید شده نیستید.

بهرحال باتوجه به اینکه شما تاکنون از اسناد تولید شده احتمالا هیچگونه امتیازی کسب ننموده اید، مشمول تبصره 6 ماده واحده قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی قرار نخواهید گرفت، فلذا می توانید اقدام به طرح دعوای کیفری نمایید.

برای طرح شکایت کیفری به دادسرای محل سکونت خود مراجعه نمایید.


مطالعه بیشتر:

ماده واحده قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی؛ تهیه، عرضه و یا واگذاری آثاری از قبیل رساله، پایان‌نامه، مقاله، طرح پژوهشی، کتاب، گزارش یا سایر آثار مکتوب و یا ضبط شده پژوهشی، علمی و یا هنری اعم از الکترونیکی و یا غیر الکترونیکی توسط هر شخص حقیقی یا حقوقی به قصد انتفاع و به عنوان حرفه یا شغل - با هدف ارائه کل اثر و یا بخشی از آن توسط دیگری به عنوان اثر خود جرم است.

قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 936 بازدید
مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...