سلام. من در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۰ از سایت ...... یه ساعت هوشمند سامسونگ خریداری کردم. دو روز بعد برام پیامکی مبنی بر اینکه ساعتم کاراش تموم شده و تحویل پست شده و کد رهگیری تا ساعاتی دیگر ارسال میشود ارسال کردند. ولی وقتی تا فردای اون روز خبری نشد با فروشگاه تماس گرفتم و گفتن که ارسال کردیم و منتظریم تا کد برامون ارسال بشه تا بفرستیم براتون. منم قبول کردم ولی باز هم مثل دفعه قبل خبری نشد منم دوباره زنگ زدم، اینبار گفتند که دو روز پیش ارسال نشده و امروز تحویل پست دادیم. همین روال یکی دوبار دیگر هم تکرار شد تا اینکه بعد دو هفته توی سایت یه تیکت زدن که انبار فروشگاه اتش گرفته و ما درحال اماده سازی مجدد مرسولات هستیم. توی این مدت چندین بار فروشگاه تماس گرفتم و هر چند روز یک بار میگفتن مرسوله ارسال شده و دست پست هستش ولی چیزی ارسال نکرده بودند. تا اینکه دوهفته پیش خودشون تماس گرفتن و گفتن که بسته تحویل پسته و تا پنجشنبه به دستت میرسه.پنجشنبه هم مجددا تماس گرفتن که اگر بسته به دستتون نرسیده اعلام کنید تا پیگیری کنیم.منم به اداره پست مراجعه کردم و اونجا گفتن که همچین بسته ای نرسیده.منم با فروشگاه تماس گرفتم و این موضوع رو اعلام کردم و گفتن که بله بسته هنوز نرسیده و شنبه مجددا مراجعه کنم.شنبه که رفتم اداره پست گفتن که حتما کد رهگیری رو بگیرید از فروشگاه که منم مجددا تماس گرفتم و بعد از حدود نیم ساعت یه کد رهگیری فیک ارسال کردند برام. در تمام این مدت هم از ارسال کد رهگیری تفره میرفتن. بعد از اعلام اینکه کد رهگیری اشتباهه گفتن تا فردا صبر کنم تا پیگیری کنند و منم قبول کردم. وقتی فردا مجددا به اداره پست مراجعه کردم با فروشگاه تماس گرفتم که گفتن ما داریم از این و پیگیری میکنیم که بعد از چند دقیقه فردی با من تماس گرفت و اعلام کرد که از تیپاکس تماس میگیره و بستم رسیده و تا ساعت چهار بعدازظهر بسته رو برام میاره. منم قبول کردم و رفتم خونه. تا ساعت پنج منتظر شدم و وقتی که دیدم خبری نشد با فرد مذکور تماس گرفتم و دیدم جواب نمیده.به تیپاکس مراجعه کردم و با ارائه شماره فرد و صدای ضبط شده ان گفتن که همچین فردی در تیپاکس کار نمیکنه. بلافاصله با فروشگاه تماس گرفتم و گفتم که دارم فردا میرم و ثبت شکایت میکنم که ازم فرصت خواستند تا پیگیری کنند و شماره فرد مذکور رو که با من تماس گرفته بود رو گرفتن و گفتن که تا فردا صبر کنم و اگر مرسوله ارسال نشده بود مبلغ رو برام اودت میدن.فردا که زنگ زدم گفتن که شماره حساب و کد شبا حسابم رو ارسال کنم.وقتی تا فردای اون روز خبری از فروشگاه نشد مجددا با فروشگاه تماس گرفتم که گفتن تا پنجشنبه صبر کنم تا واریز انجام شود ولی تا الان هیچ پولی برام ارسال نشده.
در این مورد چه کاری میتونم بکنم و اینکه ایا میتونم علاوه بر مکاتبات پیامکی که با هم داشتیم از صدای ضبط شدمون هم استفاده کنم یا نه و درصورت استفاده از صدای ضبط شده مکالماتمان ایا مشکلی برام پیش میاد یا نه؟ این نکته رو هم اعلام کنم که من بعد از اینکه دیدم احتمال دارد با این فروشگاه به مشکل بخورم شروع به ضبط مکالمات کردم و قبل از اون از اینگونه نرمافزار ها استفاده نکردم.