مامور پست کارتن لپتاپ رو از بسته پستی خارج کرد و گفت تا همینجا مسئولیتش با ماست که ببینیم براتون جای لپتاپ آجر نفرستاده باشن وگرنه اینکه صبر کنیم ببینیم لپتاپ روشن میشه سالمه یا نه به ما مربوط نیست. منم اون موقع نمیدونستم و بسته رو از پست گرفتم آوردم باز کردم و دیدم که لپتاپ مشکل داره. همون موقع به فروشنده پیام دادم. یعنی فاصله تحویل گرفتن من از پست تا پیام دادن 10 دقیقه بیشتر نبود. فروشگاه های اینترنتی نباید 1 روز گارانتی سلامت ارائه کنن؟ حالا ما یه روز هم نیاز نداشتیم همون لحظه که رسید من پیام دادم. دیگه نمیتونستم مامور پست رو گروگان بگیرم. تحویل میدن و میرن. آیا توصیه ای در این زمینه ندارید؟ یا پرونده های اینطوری رو قبول میکنید؟