موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
871 بازدید
در قراردادهای فناوری اطلاعات توسط

سلام.

می‌خواهم برای سایتم چند  شریک/نویسنده جذب کنم و با آنها قرارداد ببندم. یک فایل وُرد از شرایط کار آماده کردم. دوسوال دارم. اول اینکه اگر بخواهم شما براساس مطالب نوشته شده در این فایل، یک قرارداد رسمی و درست و حسابی برام تنظیم کنید، هزینه اش چقدر می‌شود؟

دوم اینکه آیا می توان با شرکا قرارداد اینترنتی امضا کرد یعنی بدون اینکه حضوری آنها را ببینم و امضا با خودکار صورت بگیرد. چون نحوه جذبشون از طریق اینترنت هست و از سراسر ایران.

ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

باسلام و آرزوی موفقیت

توجه داشته باشید به طور کلی بر اساس قانون، اسناد و ادله اثبات دعوي ممكن است داده هایی باشد که در بستر فضای مجازی رد و بدل شده اند و در هيچ محكمه يا اداره دولتي نمي توان بر اساس قواعد ادله موجود، ارزش اثباتي آن ها را صرفاً به دليل شكل و قالب آن رد كرد. به طور كلي، ارزش اثباتي داده های مذکور با توجه به عوامل مطمئنه از جمله تناسب روشهاي ايمني به كار گرفته شده با موضوع و منظور مبادله داده پيام تعيين مي شود.

بنابراین امکان انعقاد قرارداد از طریق اینترنت و به صورت الکترونیکی وجود دارد.

درخصوص تنظیم قرارداد نیز، پس از بررسی نیازمندی های شما، بسته به پیچیدگی قرارداد، هزینه مربوطه برآورد شده و به شما اعلام خواهد شد.

پیروز و سربلند باشید.

توسط
سلام مجدد پس از وقفه ای یک ماهه.
الان یک ماه است که دست به کار شده ام و جذب شریک را آغاز نموده ام. الان نیاز به تنظیم قرارداد از طرف شما دارم تا بتوانم با شرکای خود قرارداد ببندم. شرایط و دستورالعملهایی که به متقاضیان شراکت داده ام و آنها پس از قبول آن، درخواست شراکت کرده اند و در نهایت موفق به جلب نظر من برای افزوده شدن به اعضای سایت گشته اند را در زیر به صورت آدرس لینک قرار می دهم. لطف فرموده و مطالعه کنید و طبق موارد موجود در سه صفحه وب آدرس دهی شده به شما، بفرمایید هزینه تنظیم قراردادی با خصوصیات ذکر شده چقدر است.
http://www.hozloli.com/home-page/employment-ad-for-hozloli-mag/
ضمنا به دلیل اینکه شرکا از جای جای ایران هستند و عملا امکان بستن قرارداد به صورت حضوری و امضا شده وجود ندارد، بفرمایید چگونه باید با آنها قرارداد ببندم.
با تشکر از شما
توسط
سلام،
امکان انعقاد قرارداد بصورت غیرحضوری میسر است.
برای استعلام هزینه تنظیم قرارداد لطفا با شماره تلفن های موسسه تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام با شماره 09120136257 پیام خود را ارسال بفرمایید

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...