موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
6.3k بازدید
در خرید و فروش پایان نامه توسط

با سلام خدمت شما
راستش من پایان نامم مقداری مشکل داشت (فصل 3 و4 ) احتیاج به ویرایش و اصلاح داشت و کارم را سپردم به یک موسسه پایان نامه نویسی که قرارداد هم بستم باهاشون و قرار بود صورت مسئله اصلی پایان نامم و مواردی که در پرپوزالم نوشته شده بود رعایت شود در پایان نامه و همه موارد  حفظ شود و از بین نرود و فقط این فصل ها ویرایش و یا بعضا اگر لازم داشت مواردی اضافه شود و کار توسعه پیدا کند . ولی متاسفانه این موسسه در مدت مقرر کار را تحویل نداده و چند بار بنده را دست به سر کردن و پول را جلو جلو از من گرفتن در صورتی که قرار بود در هنگام تحویل کار پول را بگیرن و در نهایت الان کاری که به بنده دادن ناقصه و صورت مسئله اصلی کارم را از بین بردن و وقتی هم حرف زدم باهاشون به بنده بی احترامی (فحش دادن) کردن .
الان هم می گم لااقل پول را که نمی دید ، کار را بدین به کس دیگه انجام بده میگن باید برای آن هم پول بدم !!!
من تمام مکالمات و تلگرامی که انجام دادم با این موسسه دارم و می خواستم بدونم می تونم ازشون شکایت کنم و مسئله مهمتر مشکلی برای خودم بوجود نمیاد ؟ راستش من خودم کلی مشکل دارم و فکر و خیال این کار هم بهم استرس وارد کرده و مجبور شدم با شما صحبت کنم. لطفا راهنماییم کنید. متشکرم

توضیح تکمیلی:
(برای بار اول که بهم زنگ زدن گفتن کار آمادست و رفتم دیدم فقط یه سری فرمول از یه کاری دیگه کپی کردن و دارن نشون من می دن و همونجا به مسئول مربوطه ناراحتی خودمو اعلام کردم که چرا کار آماده نشده و غیره . این اتفاق دقیقا 3 بار برای بنده افتاد و هر بار که می رفتم کار دیگری را در قالب کار من ادغام می کردن و صورت مسئله کارم را تغییر می دادن با اینکه تاکید بهشون کرده بودم که نباید این اتفاق بیافتد)

توسط
بنده نظرم اینه که یا کارت رو خودت انجام بده یا میدی دیگری ریسکش رو هم بپذیری بنده خودم زخم خورده هستم. اقدام به شکایت کردم و اون موسسه کل پولم رو برگردوند ولی دو کار بزرگ انجام داد که من کلا قید ارشد رو برای همیه زدم. یکی اینکه به دانشگاه من ایمیل زد و تمام مستندات رو ارسال کرد حراست که برام پرونده تشکیل شد. کاری رو هم که خودشون نوشته بودن رو در مجله ای چاپ کردن و برای استاد راهنمای من فرستادن همین باعث شد استاد راهنمام منو حراستی کنه و این دو مورد سبب شد کلا اخراجم کنن.
به هرحال به نظرم کارتون رو خودتون انجام بدین.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

با سلام و احترام،

خرید و فروش پایان نامه توسط موسسات پایان نامه نویسی جرم بوده و مستوجب تعقیب کیفری است. اگر به دنبال توقف فعالیت این نهادها هستید، به عنوان یک راهکار قانونی، باتوجه به اینکه درحال حاضر از این اسناد هیچگونه امتیازی کسب ننموده اید، مشمول تبصره 6 ماده واحده قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی قرار نخواهید گرفت، فلذا می توانید اقدام به طرح دعوای کیفری نیز بنمایید و باتوجه به جنبه عمومی این جرم، نهاد قضایی اقدام به  رسیدگی خواهد نمود. نسخه ای از شکواییه مطروحه را نیز برای وزارت علوم ارسال نمایید.

همچنین (با توجه به ارزش مالی پرونده) شما می توانید از طریق شوراهای حل اختلاف نیز اقدام به طرح دعوای حقوقی (نه کیفری) بنمایید و الزام طرف مقابل به انجام تعهد را بخواهید. اما دقت داشته باشید که حتی در صورت ایفای تعهد توسط این موسسات، مجاز به استفاده از آثار علمی مزبور نخواهید بود.

 


مطالعه بیشتر: قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی

به استناد ماده واحده قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی؛ تهیه، عرضه و یا واگذاری آثاری از قبیل رساله، پایان‌نامه، مقاله، طرح پژوهشی، کتاب، گزارش یا سایر آثار مکتوب و یا ضبط شده پژوهشی، علمی و یا هنری اعم از الکترونیکی و یا غیر الکترونیکی توسط هر شخص حقیقی یا حقوقی به قصد انتفاع و به عنوان حرفه یا شغل - با هدف ارائه کل اثر و یا بخشی از آن توسط دیگری به عنوان اثر خود جرم است.

طبق تبصره 6 قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی؛ در صورت استفاده از آثار متقلبانه موضوع ماده واحده توسط دانشجویان، اعضای هیئت علمی و طلاب، ضمن سلب هرگونه امتیاز مادی و یا معنوی مرتب با آن و ملغی‌الاثر بودن هرگونه مدرک تحصیلی، پایه، مرتبه علمی، رتبه و یا عناوین مشابه به تخلفات نامبردگان حسب مورد توسط هیئت‌های انتظامی، اعضای هیئت علمی، هیئت‌های رسیدگی به تخلفات علمی، کمیته‌های انضباطی دانشجویان و یا دادسرا و یا دادگاه ویژه روحانیت رسیدگی خواهد شد.

البته طبق ماده 5 این قانون ؛ ارائه خدماتی که در جریان تهیه آثار پژوهشی، علمی- هنری انجام آنها توسط اشخاص ثالث متعارف است از قبیل خدمات آزمایشگاهی، تایپ، کمک به گردآوری داده‌ها، ترجمه، تکثیر و ویراستاری اثر، مشمول حکم مقرر در ماده واحده نیست.

 

توسط
ویرایش شده توسط
ممنون از پاسخ دهی
فقط اینجا چندتا سئوال برام پیش می آید
1- چرا این موسسات و دلالانه خرید و فروش و یا بعضا دزد کار دیگران هنوز که هنوزه داره به فعالیت خودشون ادامه می دن و هر روز دارن چند نفر رو سر کیسه می کنند و کسی جلوشون رو نمی گیره ؟
2- دانشجویی که استادش نه موضوع می ده و نه کمک می کنه به نظرتون باید چیکار کنه ؟
 برای خود بنده فقط کارم یکم گیر داشت که اینها به بهانه های واحی گفتن ابروش کجه و فلان و باید اینکارو کنیم و بنده را گول زدن و از من پول گرفتن و کار کس دیگری را به بنده قالب کردن
در آخر نمی دانم این قانون ها برای گرفتن افراد سودجو هست یا دانشجو بخت برگشته !!!!!خود قانونی که باعث بی قانونی بشه کلا نباشه به نظر من بهتره
توسط
اگر می خواهید مملکتمان درست شود باید شکایت کنید و پیگیر باشید.  به نظرم با معاون حقوقی دانشگاه محل تحصیلتان مشورت کنید.

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...