سلام بنده يك گوشي ام را در سايت ديوار اگهي كردم و خريداري با بنده تماس گرفت، ايشون روز بعد از تماسشون با من قرار گذاشتند و گوشي را بهشون نشان دادم و تست هاي مربوط به سلامت باتري،دوربين،اصالت گوشي و غيره را در حظور ايشان انجام دادم گوشي بدون هيچ مشكلي بود و ايشان هم تاييد كردند. بعد از دريافت وجه، گوشي را براي ايشان ارسال كردم. روز بعد از دريافت گوشي، ايشون تماس گرفتند كه گوشي خراب است و شارژ نمي كند و خواستار پس دادن گوشي و دريافت پولشون بودند. بنده امتناع كردم و گفتم غير ممكن است كه گوشي ايرادي داشته باشد و ديگر جوابشان را ندادم. اكنون پيام دادند كه قصد شكايت از من را دارند. آيا اين نوع شكايت قانوني است و مي توانند به دروغ، من را مقصر كنند؟ با اينكه تا قبل از اين، من از گوشي استفاده مي كردم و گوشي را در حظور خودشان تست كردم؟
سلام
بطورکلی در زمان رسیدگی به هر دعوایی, طرفین باید مستندات و ادله خود را به مرجع قضایی ارائه نمایند و مرجع قضایی نیز پس از بررسی آنها و براساس مستندات طرفین رای صادر خواهد کرد.
فلذا دو طرف باید مستندات کافی برای اثبات ادعای خود داشته باشد.
سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.
سایت موسسه: www.cyberlaw.ir تلفن موسسه : 88610340 فکس موسسه : 88628135 ایمیل : info @ ictlaw.ir رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257
آمار